Tiedote 17.10.2015 pidetystä syyskokouksen keskeisistä päätöksistä

Syyskokous pidettiin Hämeenlinnassa hyvässä hengessä ja antoisia keskusteluita käyden. Päätöksiäkin tehtiin.

• toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin hallituksen esityksen mukaisesti
  • jäsenmaksut vuodelle 2016 ovat 25€/varsinainen jäsen, 5€/perhejäsen ja 10€/pentuejäsen eli maksuihin ei tullut muutoksia nykyisistä
  • yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Katja Kuusela
  • hallituksen varsinaisiksi jäseniksi: Hanne Andersson, Heta Sateila, Inka Nokelainen, Mia Lehtonen ja Kia Laurila (vajaa kausi eli vuoden 2016 loppuun)
  • hallituksen varajäseniksi valittiin: Kirsi Alastalo ja Päivi Uurtola-Kahri
  • vuoden 2016 tilikauden toiminnantarkastajaksi valittiin Jukka Töysä ja varatoiminnantarkastajaksi Hanna Ruotsalainen
  • vuonna 2016 jalostustoimikunnan muodostavat Anu Kovanen, Heli Juntunen, Mia Kontkanen, Kirsi Alastalo ja Susanna Laitala.
  • sääntömuutosesitys hyväksyttiin muutoksitta. Keskeisimmät muutokset ovat puheenjohtaja -vaaliin ilmoittautuminen ja kaikkien toimikuntien nimittäminen hallituksen toimesta. Lisäksi tehtiin tarkennuksia, kuten lisättiin sääntöihin asti pentuejäsen. Säännöt tulevat virallisiksi PRH-käsittelyn myötä.

Vesikoirat ry

Tervetuloa Vesikoirat ry:n verkkosivuille!

vesikoirat ry logo 25v